MÜÜGITINGIMUSED


Veebipoe Mimico.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Mimico Group OÜ (registrikood 14102974). 


1. Üldtingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2. Müügitingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled Eesti Vabariigi õigusaktidest.

1.3. Mimico Group OÜ-l on õigus teha müügitingimustes ette teavitamata muudatusi.

1.4. Müügitingimuste muudatustest teavitatakse ostjat veebilehel www.mimico.ee.

1.5. Müügitingimuste muudatused jõustuvad muudatuse avaldamise hetkest veebilehel www.mimico.ee. Edastades oma tellimuse enne müügitingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi v.a juhul, kui EV               õigusaktides on ette nähtud teisiti.


2. Kauba- ja hinnainfo

2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

2.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.3. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.4. Mimico Group OÜ-l on õigus teha kauba müügihindades ette teavitamata muudatusi, millest teavitatakse ostjat veebilehel www.mimico.ee.   

2.5. Muudatused kaupade müügihinnas jõustuvad muudatuse avaldamise hetkest veebilehel www.mimico.ee. Edastades oma tellimuse enne müügihinna muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud müügihinda.


3. Tellimuse vormistamine 

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud kaubad elektroonilisse ostukorvi. 

3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja seejärel vajutada nupule „Vormista tellimus“. 

3.3. Pärast tellimuse vormistamist edastatakse ostja e-mailile tellimuse kinnitus ja arve.

3.4. Veebipoes on tellimusi võimalik vormistada ööpäevaringselt (24h), 7 päeva nädalas. 

3.5. Veebipoes vormistatud tellimusi käsitletakse Mimico Group OÜ poolt tööpäevadel  so esmaspäevast reedeni kella 9:00st kuni 16:00ni. Kui tellimus vormistatakse reedel pärast kella 16:00 käsitletakse tellimust järgneval esmaspäeval. 

3.6. Tellitud kauba eest tuleb tasuda 24h jooksul alates tellimuse kinnituse ja arve edastamisest ostja e-mailile. Reedel pärast kella 16:00 ning nädalvahetusel tellitud kauba eest tuleb tasuda hiljemalt 48h jooksul tellimuse kinnituse ja arve edastamisest ostja         e-mailile. Juhul, kui ostja arvet eelnimetatud tähtaja jooksul ei tasu, tellimus tühistatakse. 

3.7. Kauba eest on võimalik tasuda üksnes pangaülekandega. 

3.8. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 


4. Kohaletoimetamine 

4.1. Kaupu saadetakse vaid Eesti Vabariigi piires.  

4.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

4.3. Tellimust asutakse täitma alates kauba eest tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

4.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-6 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 

4.5. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. 

4.6. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul         teate saatmisest.

4.7. Tellimuse vormistamisel tuleb kontrollida esitavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Mimico Group OÜ ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui         viivitus või arusaamatus on tingitud ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

4.8. Veebipood ei vastuta eeltellimisega toodete tarneaja pikenemise eest ega valesti saadetud toodete eest, olles nende toodete müümisel ainult vahendaja. Probleemide ilmnemisel tuleb kontakti võtta Veebipoega info@mimico.ee esimesel võimalusel ning teavitada Veebipoodi probleemist. 


5. Taganemisõigus  ja kauba ümbervahetamine

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda või ostetud kaup ümber vahetada 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

5.2. 14-päevase tagastamisõiguse või ümbervahetusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

5.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

5.4. Kauba tagastamiseks või ümbervahetamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vorm on leitav veebilehel www.mimico.ee. Avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@mimico.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Juhul, kui ostja soovib kauba ümber vahetada, siis tuleb tal täiendavalt märkida vahetustoote andmed (sh suurus) ning vahetuspõhjus. 

5.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

5.6. Kauba ümbervahetamisega seotud kättetoimetamiskulud (so nii kauba tagastamiskulu kui ka uue kauba saatmiskulu) tasub esimesel ümbervahetamiskorral veebipood. 

5.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

5.8. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis koos selle juurde kuuluva dokumentatsiooniga. Tagastatav kaup ei tohi omada kasutamise märke (määrdunud, kahjustunud) ning kaubalt ei tohi olla eemaldatud sildid. 

5.9. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud va kättetoimetamiskulu.  

5.10. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

5.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 


6. Pretensiooni esitamise õigus 

6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. 

6.2. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 

6.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@mimico.ee . 

6.4. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 

6.5. Veebipood ei vastuta ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha. 

6.6. Veebipood ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest. 

6.7. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

6.8. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. 


7. Isikuandmete töötlemine 

7.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele         selleks, et kohale toimetada kaupa.



8. Vaidluste lahendamine 

8.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mimico.ee. 

8.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 




MÜÜGITINGIMUSED KOOSTATUD 01.11.2016

MÜÜGITINGIMUSED ON MUUDETUD 24.09.2018